Saturday, September 5, 2009

5,6,7 ... Hidup Perlu Diteruskan ...

Salam,

Hari Sabtu lalu (050909) sempat la call Amalina kat Bowburn, Durham. Tertanya-tanya gak dia sapa gerangan yang call ngan private number ek ;oD.. Bestnye dapat berbual-bual ngan dia lagi. Miss you lots Amalina!! Dgr khabar summer dah nak sampai ke penghujungnya & winter is coming. Memang sah2 cuaca akan menjadi lebih sejuk tapikan.. takpe2.. tinggal kurang dari 10 hari je lagi Amalina =D Tujuan call Amalina sebenarnya adalah untuk wish dia...



HAPPY BIRTHDAY on the 5th of September 2009


dan nak ambil kesempatan ni juga untuk wish another friend, the mastermind of game activities in Durham..


HAPPY BIRTHDAY on the 6th of September 2009
To Lutfi (yg baju biru kat tengah2 - tolong promo nih haha =P)


also to my bro-in-law whose bday falls on the 7th of September 2009..

HAPPY BIRTHDAY To my Bro-in-Law: Abg Aji


Wishing your rest of 2009 and the years ahead be filled with joy & cheerfulness always. Amin, Amin Ya Rabbal Alamin.
____________________________________________________________
Apart from all the happiness, lies deep inside my bruised heart something that will be the reason of the new beginning, the path that I'm gonna take.
Ya ALLAH, begitu banyak kesalahan yang kekesalan yang telah dilakukan & berlaku di dalam hidup hambaMu yang serba kekurangan ini. Walau apa jua yang telah Engkau rancang buatku ya ALLAH, Kau tabahkanlah hati hambaMu ini di dalam menerima apa jua yang telah ditentukan olehMu buat diriku.
Aku sendiri tidak pasti sampai bila harus diri ini bertopengkan senyuman kalau pada hakikatnya hati ini umpama dihiris & terhiris dan sebenarnya sgt2 terluka oleh beberapa perkara yang masih lagi di dalam golongan yg bertandatanya.. Hidup yang bergelumang persoalan & pertanyaan2 yg belum ada jawapan yang pasti..
Aku sedar masih ada yang menderita lebih daripada apa yang aku deritai.. Namun yang masih dinanti kini adalah persoalan bilakah semua ini akan berakhir? Adakah dengan berakhirnya nanti semuanya akan menjadi seperti yang di impikan? Atau sebaliknya?
Walau apapun yang bakal terjadi, hidup di atas pentas dunia ini perlu diteruskan sehingga akhirnya nyawa ini diambil semula olehNya yang maha berkuasa & maha mengetahui segala yang tersurat & tersirat di dalam hati kecilku ini..
-Masih menanti.. Penantian itu suatu penyeksaan.. -

4 comments:

  1. Aku berterima kasih atas ucapan dan doa...cuma aku tertanya bilakah kesudian berkongsi kepahitan itu akan timbul..kerana aku sudi mendengar..insya-Allah

    ReplyDelete
  2. tukang promo nie dapat komisyen tinggi niihhhh! hehehehe

    ReplyDelete
  3. Encik Semin, yang kat tepi baju jacket grey tu nak mintak tolong promokn juga ke? kekeke... jgn mare.. (nak dapat komisyen tinggi je ni *ahaks*)

    ReplyDelete