Monday, October 19, 2009

Malang x Berbau..

Salam,

Mula2 sekali nak mintak maaf, apologize for the repeatitive entry sal 8/10/10.. suka sgtnye aku ngan haribulan tu kan.. *LOL*

Btw, saja nak kongsi what happened a few days back.. dek kerana sibuk ngan my kittens yg kat bawah, kepala aku jadi mangsa rail besi yg bersandar di depan pintu rumah kucing kitorang. Kecuaian aku jugak.. malang x berbau.. tapi phewwwhhh *boom bang* terhentok kepala aku kat besi tu dan terjatuh gedebak aku ke tanah.. nasib la xde org nampak.. buat malu je.. tapi xde la terfikir bab malu tym tuh.. sakitnye kepala saja yg terfikir.. Hadiah yg aku dapat? Benjol macam bendul kecik kat atas kepala tapi nasib la bubuh ais a few mins after that, at least xde la membengkak sgt. Asyik memikir kepala, x terasa rupanye ada luka2 kecil kat kaki belah kiri (coz terjatuh menyereng belah kiri).. dah malam baru terasa.. tu la, saja nak jadikan teladan.. Lain kali tgk dulu kiri kanan sebelum buat apa2 perkara pun.. Tapi alhamdulillah sekarang ni dah bertambah baik dan benjol pun dah kurang.

Hari ni hari yg paling x tentu arah aku rasa.. kepala rasa berpinar-pinar je at times.. mungkinkah kerana melantak durian sepanjang minggu ni.. (ampun maaf kengkawan kat luar negara.. bukan untuk tujuan show off).. atau mungkinkah efek hentukkan kepala aku? hmm.. Tadi sebelum gi amek my eldest sis dari skul aku singgah la sekejap beli minyak keta.. Entah mengapa aku lupa nak bukak tempat masukkan minyak tu pulak.. hmm selalunya tak macam tu pun.. mungkin sebab gi sorang2 kot.. (ohh kat Brunei ada org bubuhkan minyak tuk keta, tu yg x reti nak bubuh sendiri masa kat uk tu). Then sementara tunggu masa my sis habis meeting, aku gi round2 area berdekatan, letih2 and terasa kepala macam sakit2 aku tunggu je kat area parking yg dia suruh tu.. syukur semua ok, selamat sampai ke rumah.. =)

Sekarang ni pun kepala rasa berat sket. Macam2 yg nak difikirkan kot.. Lagipun aku dah start rasa bosan yg teramat sangat.. Can't wait to go back to school.. Moga2 proses penempatan aku x lama ek.. Oh newez, activity terbaru aku sekarang ni untuk release tension adalah dgn bermain "Cafe World" kat facebook.. ye la dulu Farm town & Farm ville.. connection kan a bit lagging kat sini tu yg terasa malas nak berkebun, start berniaga pulak XD.. apa2pun saja untuk enjoy diri sendiri.. xnak stress.. kena lapangkan fikiran.. :o)

Ok then, kalau rajin2 aku post entry lagi. Yg x bestnye entah apa sebabnye aku x dpt upload gambar sekarang ni ngan laptop ni.. dia nak aku beli baru ke? hehehe

-Arni/Effa

4 comments:

  1. Takpe, aku tak suka sangat durian. So, tak kisah:D

    ReplyDelete
  2. Arni...aku pun dah lama tak ke kebun di Farmville dan Farmtown.... huhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. ARNI!!! DURIAN!!!!!! musim durian kah ni?? my fren & my sis balik2 buat arah twitter psl durian! *saaaddddddd*

    ReplyDelete
  4. Lutfi, no wonder x mengidam durian sepanjang kat sana.. xpe2.. hati boleh girang ngan kehadiran fangirls anda kan ;o)

    Rosmin, a'ah sejak aku balik Brunei ni kan.. internet x sepantas kat uk tu yg malas nak main farmtown/ville lagi. Lagipun x best x dapat nak hire kau lagi.. xleh jadikan kau kuli berkebun kat kebun aku lagi.. Ehhh main Uno tu jemput2 la encik oiii.. kekeke... =P

    Kammmmm!!! Awu, musimnya, ramai yg damam doyan masa ani hehehe.. inda apa, next yr insyaAllah ada gi tu.. ani sampai lalah mengunyah durian tapi inda pandai ngaleh makan.. hhehehe.. =D

    ReplyDelete