Sunday, July 12, 2009

Fated.. Pls give me time to accept all these ='/

Salam,

Di kala hatiku terasa bagai di robek-robek dan digores hingga terluka, aku di kenalkan kepada lagu yang kini menjadi sumber inspirasiku.. Aku tahu bukan aku seorang saja yang pernah mengalami perasaan seperti ini. Ramai lagi di luar sana yang berkongsi perasaan ini walaupun penyebabnya adalah berlainan bagi setiap individu. Aku benar2 berharap lagu ini boleh di jadikan penguat semangat bagi kamu, kamu & kamu yang mempunyai dan berkongsi perasaan seperti diri ini..

Lagu: Jangan Menyerah
Penyanyi: Kumpulan D'Masiv

Click here for video from youtube>>
http://www.youtube.com/watch?v=mTp-OxfkCao

Lirik Lagu:

Reff 1:
Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Reff 2:
Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Repeat Reff 1

Repeat Reff 2

Reff 3:
Tuhan pastikan menujukkan
Kebesaran dan kuasaNya
Bagi hambaNya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

Reff 4:
Jangan menyerah
Jangan menyerah
Jangan menyerah

Repeat Reff 4
O..o....o...

Repeat Reff 2

Repeat Reff 3
Dan tak kenal putus asa...

Lagu yang menyimpan erti dan maksud yang sangat dalam dan very inspirational. Aku percaya dan sesungguhnya percaya bahawa Tuhan sentiasa bersama hamba-hambaNya di setiap detik, ketika, saat, masa, lebih2 lagi hambaNya yang teraniaya.. Semoga hati ini bisa bertahan untuk meneruskan kehidupan di pentas dunia yang penuh cobaan & dugaan ini, Amin.

No comments:

Post a Comment